Děkovné dopisy spokojených zákazníků jsou pro nás tou nejlepší reklamou, největší odměnou a velikou motivací, která nás nutí přemýšlet o své práci a dělat vše tak, aby každý zákazník byl s vozidly i službami firmy Hyundai Domanský maximálně spokojený.

Posuďte sami, do jaké míry se nám naše snažení daří.

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________

Dear Mr.Hubert Wetter and Mechanical TEAM – Many Thank`s for PERFECT Helping

CAR running 100 Prozent

Many Greetings from Austria/Salzburg 

Christian & Hilde FAUSTER

Christian & Hilde FAUSTER, listopad 2017

____________________________________________________________________________________________________________________________________________

Dobrý den, pane Klír, 

mohu Vás ujistit, že jsem byl naprosto spokojen s přijetím i s provedenou prací. Již podruhé jsem využil služeb vašeho servisu a pokaždé zcela bez výhrad. zvlášť oceňuji přístup, ochotu a profesionalitu přijímacího technika pana Pavla Beneše, který zjevně nad rámec svých povinností je vždy připraven poradit i s problémem netýkajícím se bezprostředně zakázky, doporučit řešení, případně je zprostředkovat. Velmi dobře se s ním jedná a vždy je pozitivně naladěný, což je bonus, který každy Váš klient rozhodně ocení. Já si osobně takové přístupu považuji, protože bohužel se s ním člověk setkává stále méně. Podle dosavadní zkšenosti předpokládám, že budu nejenom Vaším stálým, ale také trvale spokojeným zákazníkem.

Děkuji za Váš zájem a srdečně Vás zdravím,

Milan Veverka

Milan Veverka, říjen2017

____________________________________________________________________________________________________________________________________________ 

Dobrý den, poté co jsem měla špatné zkušenosti se servisem v Nových Butovicích, navštívila jsem ten Váš. Ráda bych touto cestou poděkovala za ochotu a vstřícnost Vašeho servisního poradce, pana Víta Repiského, která byla opravdu nadstandardní. Děkuji i automechanikům, kteří odvedli dobrou práci a navíc auto vrátili zářící čistotou. Cítila jsem se u Vás jako zákazník, na kterém Vám záleží a to není v dnešní době zase tak běžné. Všem Vám přeji ať se daří, Dagmar Francová

Dagmar Francová, září 2017

____________________________________________________________________________________________________________________________________________ 

Dobrý den pane řediteli

Dnes jsem navštívil vaší pobočku v Praze 5 ve Stodůlkách.

Byl jsem už na půl nalomen  vaší konkurencí Renault na odkupu mého starého vozu a koupi nového vozu.

Nabídli mě o něco málo vyšší cenu za můj starý  vůz.

Co mě přesvědčilo abych s vaší pobočkou uzavřel obchod , byla ochota, slušnost a zacházení pana Wettera  se mnou jako se zákazníkem.

Když jsem si prohlížel vůz, tak mě l pan Hubert Wetter oslovil.

Od této chvíle jsem byl po celou dobu mile překvapen,  slušným a vstřícným chování pana Wettera .

U konkurence Renault si mě nikdo ani nevšiml, až jsem je oslovil sám. (co dodat - amatéři).

I když jste mě nabídli menší cenu za můj starý vůz , než u konkurence, tak už jenom kvůli panu Wetterovi jsem nechtěl odejít.

Pan Wetter je  opravdu člověk na svém místě a jako člověka si ho vážím, i když jsme se  poznali tak krátce.  

Mohu posoudit sám už prodejem se živým  15 let a jsem ve vedoucí pozici.

Na konec jsme se dohodli uzavřeli smlouvu a vůz jsme objednali.

V pátek snad auto bude k odběru  a moc na něj těším.

Je to Můj první nákup nového vozu a jenom díky panu Wetterovi nejsem zklamán, ale příjemně překvapen.

Děkuji

S pozdravem Martin Kohout 


Martin Kohout, červen 2017

____________________________________________________________________________________________________________________________________________

Dobrý den pane řediteli,

v dubnu t.r. jsem ve vaší provozovně ve Zdibech zakoupila vůz Hyundai ix20 1,4i CVVT Trikolor.

Po celou dobu výběru vozu se mně i mému doprovodu věnovala vaše zaměstnankyně Kateřina Kubů. Při jednání vystupovala velice profesionálně a zároveň mile a vstřícně. Již při první návštěvě vaší prodejny, mě vysoce odborně informovala o technických parametrech nabízených vozů a jejich jízdních vlastnostech. Nabídla mi také velký rozsah vybavení a doplňků vozu dle mých požadavků. Ráda bych ocenila trpělivost paní Kubů, zvláště při předání vozu, kdy mi vše důkladně vysvětlila.

Svým chováním působila paní Kubů velmi příjemně a seriózně. Auto jsem i díky její formě nabídky zakoupila a ráda bych  touto cestou poděkovala za její přístup ke mně i k mé rodině.

S pozdravem,

Zuzana Vondráková

Zuzana Vondráková, duben 2017

____________________________________________________________________________________________________________________________________________

Vážený pane Klíre. Se servisem Domanský jsme naprosto spokojeni.Vše je jak má být, Přístup všech techniků je na profesionální úrovní.Odvedená práce na mém voze IX 35 je pokaždé dobře udělána. S vozem i s prací servisu jsme naprosto spokojeni.Nemám co dodat. Váš servis doporučuji i svým známým a přátelům,kteří mají automobil Hyundai.

S pozdravem Manželé Liškovi

Manželé Liškovi, březen 2017
____________________________________________________________________________________________________________________________________________
První návštěva autosalonu a maximální spokojenost. Vstřícnost, ochota zodpovědět otázky ohledně vozidla i financování při zakoupení. My jsme si vozidlo pořídili Hyundai i30 a maximální spokojenost. Věřím, že i s následným servisem budeme spokojeni jak kvalitou, tak i cenou. Mohu jen doporučit třeba jen návštěvu autosalonu a pak se rozhodnout o koupi vozidla.

František Flachs, březen 2017

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________

Dobrý den, 13.3 jsem kupoval u vás Hyundai tucson. Chtěl bych tímto ocenit prodejce p.Jungra a poděkovat mu za jeho solidní jednání se zákazníkem a přeji mu,ať se daří. Ještě jednou díky. Kuncl Luboš.

Luboš Kuncl, březen 2017

______________________________________________________________________________________________________________________________________________

Dobrý večer, pane Beneši,

velmi ráda bych Vám i kolegům touto cestou poděkovala za pomoc, které se mi u Vás dnes dostalo. Moc si toho vážím. Ušetřili jste mi spousty času, starostí a přispěli ke změně mého postoje k místům jako je autoservis.

Pro někoho může být nefunkční autobaterie pouhým mávnutím rukou, pro mne to tak jednoduché nebylo. Před rokem jsem si sama zařizovala STK. Připadala jsem si jako z vtipu o hloupých blondýnkách ( omlouvám se Vaší blond kolegyňce:-) )...ale musím to zmínit. Od minulého pátku jsem se tedy vnitřně připravovala na fakt, že budu muset jít koupit autobaterii a patrně opět uvidím úšklebky mužů nad skutečností, že žena jde zařizovat "mužské věci".

K mému velkému překvapení jsem u Vás nic takového nezažila. Naopak! Vaše přivítání a jednání bylo profesionální, vstřícné a příjemné. Stejného jednání jsem se dočkala i od kolegy ( myslím, že to byl pan Zelinger ), který mi baterii prodával a pomohl ji i vybrat. Dokonce mi ukazoval, jak je v autě přišroubovaná, protože jsem říkala, že si ji budu vyměňovat sama. Když jste mi nabídli, že mi pomůžete baterii v autě vyměnit ( protože nemám potřebné klíče a auto je nepojízdné doma v garáži ), připadala jsem si jako ve snu. Sice bydlím kousek od autoservisu, ale i tak máte spousty práce a něco takového je nad rámec Vašich povinností...to jsem prostě nečekala.

Prosím, předejte proto ještě jednou i mé díky kolegovi, který mě i s baterií odvezl domů, v autě ji vyměnil a ještě si starou baterii odvezl. Je to milý mladý muž:-)

Přeji Vám všem krásné Vánoce a úspěšný rok 2017.

S díky,

Monika Valentová.

Monika Valentová, listopad 2016

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________

Vážený p.ředitel Slivinský,

rádi bychom poděkovali Vašemu servisnímu týmu p.vedoucímu V.Klírovi,servisním poradcům P.Benešovi a L.Skalickému za profesionální jednání a pomoc

v naší situaci /odjíždíme na dovolenou do Chorvatska a autíčko Hyundai 30, se nám porouchalo, začal „kapat olej“/.Byli jsme moc rádi a děkujeme, že jste nám pomohli!

Jsou to chlapíci na svém místě, prosíme vyřiďte naše díky.

S pozdravem Endrychovi Praha a přejeme hezký zbytek léta. 

Jan Ednrych, srpen 2016

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Dobrý den ,

v červnu 2016 jsme si s manželem v Auto- Domanský v Praze 5 Stodůlkách Tlumačovské ulici, zakoupili Hyundai I-30 kombi.

Salon jsme navštívili v sobotu,byli jsme oba velice překvapeni korektním a vstřícným jednáním pana vedoucího Bauera,který nám podal všechny informace potřebné ke koupi auta, absolvovali jsme zkušební jízdu bez rezervace,byli jsme nadšeni jeho přístupem k zákazníkovi.

Což teprve den ,kdy jsme si pro Hyunadiku přijeli,byla pro nás připravená  naleštěná, s velkou mašlí. Moc nás to dojalo. Předávala nám jí p. Dufalová,která nás obeznámila s veškerými funkcemi apod.

Velice vstřícné a milé chování vůči nám, velká ochota zodpovědět všechny naše otázky.

Tímto bychom chtěli poděkovat oběma výše jmenovaným za  vyřízení všech dokumentů,milé jednání, přístup k zákazníkovi,který se dnes jen tak nevidí.

Chovali se k nám vstřícně a  nad rámec svých povinností i ve svém volném čase. Ve všem se nám snažili vyhovět.

Velice si vážíme jejich přístupu a byli bychom rádi,kdyby takto spolehlivých a příjemných lidí bylo více.

S autem jsme velice spokojeni.

Přejeme vám mnoho dalších spokojených zákazníků . Všem tuto pobočku doporučuji.

Jistě je divné proč tuto pochvalu píši až nyní,již jsem jí psala hned po koupi,ale poslala jsem jí zřejmě na špatnou adresu,což jsem se náhodou dozvěděla až teď a tak to tímto napravuji.

Srdečně děkujeme. 

Miloslava Povolná, Ekotez s.ro., červenec 2016

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Dobrý den,

posílám vám svůj feedback na nákup vozu Hyundai i30.

Areál prodejny Domanský ve Stodůlkách působí velmi příjemným dojmem. Jakmile jsme poprvé vešli dovnitř ihned se nás ujala sympatická prodejkyně paní Dufalová. Během rozebírání potencionální nabídky vozu nám byla nabídnuta káva a voda, což rozhodně není samozřejmé v ostatních pražských hyundai prodejnách. Během našeho rozhovoru trpělivě odpovídala na veškeré naše dotazy, které se po našem odchodu ze salonu ještě rozmnožili. Po pár dnech vyjednávání a telefoních hovorů jsme se nakonec dohodli na koupi vozu hyundai i30. Po podepsání smlouvy a zaplacení částky na účet prodejny už šlo vše rychle. Auto jsme si během týdne odváželi domů. Předávka vozu ve Stodůlkách proběhla rychle a bez jakéhokoliv problému. Paní Dufalová byla po celou dobu našeho nákupu velmi vstřícná, komunikativní a dosažitelná kdykoliv po telefonu. Pokud má někdo zájem o nákup vozu Hyundai, určitě bych autosalon Domanský ve Stodůlkách doporučila.

Martina Vychytilová, červen 2016

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Dobrý den,

navštívil jsem Váš nově otevřený servis v Tlumačovské ulici ve Stodůlkách a musím Vám poděkovat. Dosud mé zkušenosti se servisem mého vozu hyundai ix35 byly řekl bych otřesné. S jednou reklamační závadou jsem byl v Autopalace Butovice 5x, než ji opravili i když při každém předání vozu mi bylo řečeno, že je vše v pořádku (pokaždé výměna jiného dílu, za 2 roky mám již 3. tlumiče), proto jsem byl rád, že se objevil v mém okolí nový servis, kam jsem neváhal zajít po další neúspěšně vyřešené reklamaci. Vaši přijímací technici byly profesionální a velice příjemní. Na pánovi bylo vidět, že je ochotný závadu řešit, dokonce si sedl na zadní sedačky, které sklopil a snažil se přijít na závadu už při zkušební jízdně, dosud pro mě nevídaná zkušenost a byl jsem mile překvapen. Auto jsem si vyzvedl v předem domluvený termín. Bylo mi vše vysvětleno, dokonce mi technici opravili i věci, se kterými jsem se již smířil jako s "vlastnostmi" vozu. Byla vážně vidět ochota a práce, která na vozu byla udělána. Auto jsem dostal celé umyté i vysáté (mám malé děti a vážně bylo co uklízet), s čímž jsem se také nikdy dřív nesetkal. 

Dnes jsem zavítal do Vašeho servisu znovu s jinou závadou (svítící kontrolka motoru) a znovu velká ochota. Auto hned připojili na diagnostiku a závada byla nalezna. Díl je objednán s tím, že až přijde, tak se telefonicky domluvíme na výměnu. Sice tato reklamace není ještě vyřešena, ale věřím, že vše proběhne jako při mé první zkušenosti.

Chtěl jsem Vám touto cestou poděkovat, za dobře zvolené zaměstnance servisu a věřte, že jste získali stálého a spokojeného zákazníka, který Váš servis bude doporučovat, kde to jen půjde. Prosím pochvalte za mě i přijímací techniky a automechaniky, vážně jsem se s takovou výbornou prací ještě nesetkal.

Přeji hezký zbytek dne a krásný víkend,

Martin Pivoňka, říjen 2015

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Kontaktní formulář

Údaje označené * jsou povinné

Zpracování osobních údajů se řídí těmito Zásadami zpracování osobních údajů.